søndag 25. mars 2012

Forundringspakke fra Amerika




Etsy frister med litt av hvert og her om dagen bestilte jeg ei håndteine fra Amerika. Planen er å lære meg å spinne. Litt travelt om dagen, men snart er det påske og da er jeg klar for å prøve!

Jeg kjøpte håndteina av zebisisdesigns og hun viste seg å være svært så gavmild….hun driver med farging av fiber og forærte meg både bambusfiber og mullberrysilke. Fantastisk! Gleder meg til å lage noe av disse deilige fibrene. Som sagt; snart påske….

 

P1050500    P1050504

           Håndfarget bambusfiber                                                     Håndfarget mulberrysilke

 

Mulberrysilken er mykere enn angorakaniner……

5 kommentarer:

  1. Så herlig! Teker meg at det klør i fingrene til å prøve :) Ikke lenge til Påske nå!

    SvarSlett
  2. Stilig!! Det blir spennande å se resultatet. Her går det i hardangersøm og vedhogst !!!

    SvarSlett
  3. Åhh, så spennende fiber! Spennende å se hva det blir;) Jeg ramlet innom bloggen din i dag, og her liker jeg meg;)

    SvarSlett
  4. Hei og takk for koselig kommentar hos meg! Artig om du fikk inspirasjon til å ta frem stoffer igjen. Ofte er det bare det som skal til for å skape en liten syeksplosjon.. Jeg har kikket litt rundt i bloggen din, og falt helt for gryteklutene i dongeri.. Dem fikk jeg lyst til å prøve på. Takk for titten. Jeg kommer igjen:-) Hilsen Siri:-)

    SvarSlett
  5. Så spennende med både bambus og silke!
    Skal tro om du har fått snurret teinen i påsken:)
    Jeg har forresten gitt videre en Blogg Award til deg,
    siden du har en så flott blogg!:) Du kan lese mer om den inne hos meg.
    Det er frivillig å gi den videre, bare hvis du har lyst!
    Ha en fin kveld.
    Beate

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...