søndag 14. november 2010

Pinne-etui





















Jeg har endelig somlet meg til å kjøpe trepinner. De med forskjellig farge. De er gode!
I tillegg til å være gode, er de lure.....du kan kjøpe løse pinner og løs streng, og så kan du skru pinnene på strengen. Neste gang kan du bare kjøpe nye pinner, streng har du jo:)

MEN, med dette opplegget blir det jo mer PØ...som vi har nok av fra før....derfor var det påkrevd med et pinne-etui!
I dette etuiet har jeg laget tre lommer; to smale og ei brei, Der har jeg plass til to sett pinner og strengen + "skrujern" og endeknapper. Da er det jo en sjanse for at jeg finner det igjen når jeg skal ha det;)

Klikk på bildene så blir de større.

1 kommentar:

  1. Så flotte de var, symaskin som er så vanskelig. Og så fin blogg du har. Kjekt å se bloggere fra lokalmiljøet.
    Likte veldig godt kyrne på stølen, de tok seg skikkelig bra ut på bilder.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...